LAJIM SAH SERTAI PKR!

Wednesday, July 18, 2012


Timbalan Menteri Perumahan merangkap AMT Umno, Datuk Seri Lajim Okin hari ini mengesahkan akan menyertai parti pembangkang, PKR, PAS atau DAP.

Sumber mengesahkan Lajim telah mengadakan pertemuan beberapa kali dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Pada 15 Julai lalu, satu majlis penyertaan Datuk lajim dan Datuk Bumburing sepatutnya diadakan di SMK Kian Kok Kota Kinabalu tetapi majlis itu ditunda atas sebab-sebab yang tidak di ketahui.

Teka-teki itu bagaimanapun telah terjawap dengan kenyataan akhbar Lajim selepas menghadiri satu majlis dengan PKR di rumah Datuk John Ghani seorang Anggota MPN PKR Sabah di Kampong Kallam, Kuala Penyu semalam.

Lajim berkata beliau sedia dipecat UMNO dan sedia menerima kesan tindakannya termasuk kehilangan gaji sebanyak RM20,000 dan segala keistimewaan sebagai seorang menteri.

"Saya tidak takut. Saya hanya takut kepada ayah saya, guru saya dan Tuhan!" Tegas lajim.

2 comments:

yes February 19, 2013 at 9:58 AM  

-"Saya tidak takut. Saya hanya takut kepada ayah saya, guru saya dan Tuhan!" Tegas lajim.-
Harusnya takut sama tuhan dulu baru Ibu, Ayah, Guru, dll :)

yes February 19, 2013 at 10:04 AM  

-"Saya tidak takut. Saya hanya takut kepada ayah saya, guru saya dan Tuhan!" Tegas lajim.-
Harusnya takut tuhan dulu baru ayaha, guru dll. :D

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP